17 Αυγούστου 2007

Ήλιος ...

... ο καιρός καθρέφτης της διάθεσης αυτό το καλοκαίρι. Ξύπνησα με παράξενη διάθεση αυτό είναι αλήθεια, τρεις καφέδες αργότερα όμως καλοκαίρεψε και αυτή ...
Πολύ θα ήθελα μια άδεια από την σημαία για σήμερα. Να πατήσω ένα κουμπί και να αναλάβει ο αυτόματος πιλότος όσα με αγχώνουν. Και εγώ να χαζέψω λίγο ακόμα εδώ, να ντυθώ καλοκαιρινά (διακοπίστικα εννοώ), να πάρω το ποδήλατο, να κατέβω στο κέντρο της pretend που θα είναι όμορφα καλοκαιρινό και να πιω καφέδες. Πολλούς πολλούς ΠΟΛΛΟΥΣ καφέδες...

Τον Καφέ Νούμερο 4: Χαζεύοντας τον πήδακα,
Τον Καφέ Νούμερο 5: Εκπαιδεύοντας την πιστωτική,
Τον Καφέ Νούμερο 6: Χαζεύοντας τον πήδακα,
Τον Καφέ Νούμερο 7: Βολτάροντας στα στενάκια,
Τον Καφέ Νούμερο 8: Χαζεύοντας τον πήδακα ...
Χα! ΟΚ... τα χαρτιά είναι στην τσάντα, το ποδήλατο στο υπόγειο, το γατί περιμένει έξω και άλλη μια καταπληκτική μέρα στο Ίδρυμα ξεκινά σιγά σιγά... Το καλό που θέλω στα Γαλλώδια και τους Γάλλους είναι να μην εμφανιστούν σήμερα!
Καλημέρες
[... ίσως το μεσημέρι;;;]

Update 15:23

... καλά σιγά μην τα κατάφερνα να φύγω μεσημεριάτικα ... μα τι λέμε τώρα;;; ... Η βόλτα αναβλήθηκε για τις πρώτες απογευματινές ώρες (με τον Ελληνικό ορισμό γιατί εδώ το απόγευμα έχει τελειώσει ώώώώρα τώρα ... ταπ, ετοιμαζόμαστε για dinner ... αυτοί, εγώ χρειάζομαι και άλλο καφέ...)
Η δουλειά πάραυτα είναι πολύ, ΠΟΛΥ πιο ευχάριστη όταν δεν έχει σκοτάδι και μια και είμαι μόνη ακόμα στο εργαστήριο (θα εμφανιστούν, δεν θα εμφανιστούν;;;;) ακούω Ελληνικό ραδιόφωνο, πίνω φραπέ και ο DJ μου μεταδίδει το κέφι του ... Φτηνά αντίδοτα που όμως σήμερα φαίνεται να δουλεύουν ωραιότατα.

16 σχόλια:

Я верю в Сталина είπε...

Καλημέρα εκεί κάτω! Λοιπόν αυτό το mood πολύ μου αρέσει!.. Ειδικά αυτό το καφέδες και το training day της πιστωτικής... Μούρλια...

KV είπε...

Καλημέρα εκεί πάνω! Ελπίζω να σας έφτιαξε και εσάς ο καιρός! Ναι, το mood μου αρέσει και εμένα, για να δούμε αν τα καταφέρω και με την απόδραση! Η πιστωτική θέλει σίγουρα προπόνηση, ένα παράξενο πράγμα, στα 10k μουλαρώνει ... :)

Я верю в Сталина είπε...

Να την αρχίσεις στα καψώνια να στρωσει... Ο καιρός εδώ είναι ό,τι πρέπει για αγκαλίτσες, χουζούρια, κόκκινο βραστο κρασί, Barry White και... τζάκι! Πώς λέει η παροιμία "...κι από Αύγουστο χειμώνα";
Ε, εδώ το πήρανε στα σοβαρά...

KV είπε...

:)
Εμ δεν στρώνει, μια ζωή στο καψώνι την έχω ... Αααααχ αν ήταν άλλη θα με είχε κάνει gold!

Εδώ ο καιρός εφέτος είναι όπως ο δακτύλιος: Τις μονές ζεστό, φωτεινό καλοκαίρι, τις ζυγές, 10 βαθμούς κάτω, Barry White και πλημμύρες ... Τα ΣΚ ανάλογα πόσο θεωρεί ότι πρέπει να τιμωρηθούμε!
Κουράγιο, πλησιάζουν διακοπές;;;

Я верю в Сталина είπε...

Κοίτα το πρόβλημα είναι ότι με τόσο σκατόκρυο και κόκκινα κρασιά, θα καταληξουμε στους ΑΑ σε λίγο... Πάρε κι εσύ μισ Diners πια! Νισάφι επιτέλους!!! Να μην σου πω να βρείς κανένα ξεπλυμένο ρολογά να σου κάνει update στο credit.
Αυτοί είναι κι από γεννησιμιού τους δραχμοφονιάδες, το κατέχουν με το πώς -θα-βγα-λω-φρα-γκα-λε-με τόπικ.

Κατά τα λοιπά διακοπαί προβλέπονται εν ευθέτω χρόνω και δη άμα το πέρας του τρέχοντος, αλλά ξέρεις τί λένε; το μπούκωμα στο τέλος έρχεται...

ασταδιάλαπια Ζήκο και Ζήκο!!!

KV είπε...

Μην παραπονιέσαι, στις Γαλλοπεριοχές πίνουμε κόκκινο κρασί ΚΑΙ χωρίς τον παλιόκαιρο! :))) Και αν καταλήξω σε anonymous αυτή την εποχή, θα είναι δυστυχώς σε λάθος anonymous. Προτιμούσα το Margarita Anonymous από το Workaholic Anonymous που δεν μου πάει κιόλας! 'H το Diners-Killers anonymous στο οποίο θα ήμουν και πολύ καλή μάλιστα!

Τον ξεπλυμένο ρολογά ψάχνω και εγώ γιατρέ μου, να μας κάνει σε όλους update στο credit αλλά λάθος μας τα έχουν πει... updates δεν κάνουν οι ρολογάδες ή οι τραπεζίτες τελικά ... τον Μπάμπη τον υδραυλικό πρέπει να βρεις και εδώ ... Και αν ο Μπάμπης δουλεύει σε ανατολική χώρα και εμφανίζεται μόνο τον Αύγουστο για την ενημέρωση, ακόμα καλύτερα :(((

Και όταν λέμε "ασταδιάλαπια (αυτό το καταλαβαίνω) Ζήκο" ... εννοούμε Andrea Zikos??? :)

(διακοπές και εγώ άμα το πέρας του τρέχοντος, ελπίζω όχι Ακαδημαϊκού τρέχοντος!)

Я верю в Сталина είπε...

Ζήκος η ομώνυμη all time classic movie με Χατζηχρήστο.

Μπάμπη, Μπάμπη, εκεί θα τα χαλάσουμε;

Καλά ρε Μπάμπη τον λένε κι εκεί τον υδραυλικό;;;;;;;;;

Я верю в Сталина είπε...

(σημ.) και το Ακαδημαϊκόν έτος με το πέρας του τρέχοντας λήγει...
Μία ή άλλη δλδ...

KV είπε...

και Jean-Paul-Pierre-Luc να τον λένε εδώ τον υδραυλικό εγώ πάλι Μπάμπη θα τον λέω. Άσε που την μία φορά που χρειάστηκα υδραυλικό για να μου συνδέσει το πλυντήριο (γιατί έχουμε σωματεία εμείς εδώ κύριος, όχι παίξε γέλασε, αν βιδώσεις μόνος σου την βίδα και τύχει κάτι στο δίπλα δωμάτιο, καμμία ασφάλεια δεν σε καλύπτει... ξέφυγα)... Την μία φορά που χρειάστηκα Μπάμπη, μου έτυχε Έλληνας (2ης γενιάς) και μου χρέωσε την σύνδεση όσο και το πλυντήριο...
Τι εννοείς το Ακαδημαϊκό λήγει μαζί με το τρέχον;;; Αμ δεν λήγει, τον Ιούνιο/Ιούλιο λήγει :((((
Καφές τέλειος! άλλαξε καθόλου σε σας ο καιρός ή να προετοιμαστώ από σήμερα για βροχές αύριο;;;;

KV είπε...

εγώ αυτή την ταινία με τον Χατζηχρήστο γιατί δεν την θυμάμαι;;; Τίτλο παρακαλώ!!

Я верю в Сталина είπε...

Λοιπόν να αρχίσουμε από τα απλά και εύκολα. Η ταινία λέγεται "της κακομοίρας" και σε βρήσκω αδιάβαστη και ανημέρωτη καθότι ένας ο Ζήκος μανδάμ, αμ πώς;

(Έχω τσακίσει και τις βοτκίτσες μου εγώ τώρα και να δεις πώς θα ξεφύγω εγώ:) )

Πάμ' παρακάτω... Το δικό μου ακαδημαϊκό τέλειωνε το Σεπτέμβριο όταν ήμουν κάποτε φοιτητής καθότι τότενες περνάγαμε το τελευταίο μάθημα, με εξαίρεση μία (1) χρονιά, φαντάζομαι τιμής ένεκεν...

Τώρα με το Μπάμπη σε νοιώθω αφού κι εδώ τα ίδια σκατά είναι με τις ασφάλειες, δυστυχώς... Δηλαδή καλύτερα να σου κοπεί το χέρι παρά η εγκατάσταση του ηλεκτρικού ένα πράμα...

Α! Να μπούμε στα σοβαρά τώρα...
Πάπλωμα, κόκκινο κρασί και Barry White, άντε και Julio Iglesias δεν είναι άσχημος, εσείς μελώνετε με κάτι τέτοια, έχεις; Αν έχεις, βγάλτα γιατί θα σου χρειαστούν!

KV είπε...

Η "κακομοίρα" έγινε delegated στο μουλάρι ... Και εγώ με βρίσκω αδιάβαστη :( Blame it on the καταραμένη ξενιτειά (αν και στο εργαστήριο τους παίζω standard Βασιλειάδου και την "τρελλή οικογένεια")
Το Ακαδημαϊκό από την μεριά που το βλέπεις μάλλον το έσωσες. Από την δική μου την μεριά, με το που ξεφορτωθώ την τελευταία διόρθωση τον Ιούλιο παααα-πα το έτος. Γιατί έχουμε και το καλοκαιρινό tour στα συνέδρια. Αμ πως;; Το κακό είναι ότι η χειρότερη πρόβλεψη για διακοπές λέει 2008 :(

Όσο για τα σοβαρά ... το άκουσα :((( Γύρισα από την καλοκαιρινή μου βόλτα και έπεσα πάνω στον καιρό. Στο Γερμανοτέτοιο κανάλι, και δεν χρειάζεται καν να καταλαβαίνεις ΤΙ... ακούς που κατηγορούν την Κεντρική Ευρώπη για κάτι και αμέσως μετά βλέπεις και το γκρι animation πάνω από τα κεφάλια μας. Ήδη η θερμοκρασία άρχισε να πέφτει. Εφέτος το πάπλωμα θα ζητήσει υπερωρίες. Julio όχι πάντως, αλλά όλα τα υπόλοιπα είναι within reach από την προηγούμενη φορά που είχαμε γκρι ... χτες!

{κόκκινο κρασί εδώ}

Я верю в Сталина είπε...

Έλα ρε μην απελπίζεσαι! Δες το από τη θετική του πλευρά! Κάνεις ένα έτσι και πιάνεις Barry, κρασιά, κεριά, όλα είναι σε ακτίνα επαφής και προσέγγισης...

Έτοιμα προς χρήση!!! Enjoy the winter in summer...

KV είπε...

Αυτός ο Γερμανοτέτοιος μάλλον μιλούσε για το άσχημο καντόνι του και όχι για τις όμορφες Γαλλοπεριοχές, ούτε ένα άσπρο προβατάκι δεν φαίνεται στον ουρανό. Bright and blue, πιάνω πιστωτική αντί Barry και εξατμίζομαι!
Καλημέρα !

Я верю в Сталина είπε...

Είδες τελικά που όλα φτιάχνονται; Καλό κυνήγι...

KV είπε...

:) Καλημέρα, καλημέρα! Ναι, άλλωστε η γκρίνια για τον καιρό δεν είναι σημάδι απογοήτευσης (αν έχεις ζήσει πάνω από 1 χρόνο στην ποδηλατοχώρα, δεν κάνεις σχέδια με βάση τον καιρό), είναι γκρίνια Ελληνικότατη, για την γκρίνια και μόνο!
Εκεί;