22 Αυγούστου 2007

Chicken soup

Νομίζω ήταν σημάδι το χτεσινό (χτες δεν πιστεύαμε σε τίποτα, σήμερα θα αρχίσουμε τις αμπελοφιλοσοφίες... ταπ) για τουλάχιστον δύο πράγματα:
1. Καιρός να σταματήσω την πρακτική δουλειά. Έπρεπε να το έχω κάνει καιρό ... will be seriously considered (αν και με αυτό το "πάλι-από-την-αρχή", αμφιβάλω σοβαρά αν έχω το option),
2. Καιρός να σταματήσω να είμαι σε εγρήγορση ... Έσπασε το παλιογυαλικό (το έσπασα για να είμαστε πιο ακριβείς, δεν άρχισε να πετάει μόνο του σαν την σαΐτα της Παπασταύρου βεβαίως βεβαίως), μου έκοψε το ωραιότατο δακτυλάκι άτσαλα και κακιασμένα και εγώ τι έκανα;;;; Προσπαθούσα να σώσω την αντίδραση (που σιγά μην σωνόταν) μέχρι που το blood bath δεν επέτρεπε άλλη καθυστέρηση!!! (Jeez αν το έκανε άλλος θα του την έλεγα). Και μετά το έπαιξα και αντράκι και άνετη στο νοσοκομείο και στους άλλους (ράβε γιατρέ έχουμε και δουλειές kind of άνετη) ΧΑ! Στο Fenxs που ηρέμησα λίγο, μου βγήκαν όλα. Ειδικά κατά την αλλαγή επιδέσμου (μπρρρρρ), the absolute (μα absolute λέμε) chicken ... Γρουμφ. Με περίμενα πιο άνετη, δεν είχα ξαναπανικοβληθεί ποτέ στην θέα τραύματος και σε πολύ χειρότερες καταστάσεις (πάντα σε άλλους βέβαια, εμένα ήταν ο πρώτος σοβαρός τραυματισμός στο εργαστήριο ) ...
Anyways, μην τα θυμόμαστε τώρα αυτά, πέρασαν!
Κ
αφές νούμερο 3, επίδεσμος 3 και έχω να κάνω ένα σωρό: να ξαναπάω στο γιατρό να το δει (μπρρρ), να καθαρίσω την εστία μου από το πανικό που αφήσαμε χτες (όχι δεν αυτοκαθαρίζονται όπως στο CSI, και ναι, μοιάζει με τον τόπο του εγκλήματος στο CSI, και όχι δεν το σκέφτηκαν τα γουρούνια, πως να το σκεφτούν αφού τους το έπαιζα cool και άνετη;;;), να ξαναξεκινήσω την δουλειά (που τώρα πιέζει ΠΟΛΥ) στο Θανάση αλλά με πιο cute στυλάκι : με το ένα δακτυλάκι ανασηκωμένο να δείχνει την οθόνη όπως το pinky των ιθαγενών στο νησί όταν πίνουν τσάϊ ... :) Νομίζω όμως πριν τον καφέ νούμερο 4 απλά θα κοιτάω το ποτάμι έξω και τα παπιοειδή.
Καλημέρες
[chicken ...]

34 σχόλια:

Alepouditsa είπε...

Να λοιπόν που το ατύχημα μας μαθαίνει κάποια πράγματα...

Καλημερούδια και Φιλάκια!
καλή δουλειά...

νατασσΆκι είπε...

Καλό κουράγιο, KVούλα!

Περαστικά-και προσοχή-στο δαχτυλάκι.

και

τα παθήματα-μαθήματα
(καφές νο 4 κι εδώ)

σμακ! :)

Alepouditsa είπε...

ΥΓ: Ασχετο: Παίδες! ο Jamie γίνεται καρτούν! το μάθατε;;

http://www.in.gr/news/article.asp?lngEntityID=825425&lngDtrID=253

KV είπε...

Thanks guys! Το παρακάνω λιγάκι αλλά είναι που έκανα την άνετη χτες μάλλον!
Τώρα το είδε ο γιατρός (μα καμμία σχέση με τον Mc Dreamy;;;) και είμαστε ΟΚ.

@ Αλεπουδίτσα το δακτυλάκι και τα μάτια μου σήμερα δεν λες τίποτα! Θα το κάνω σαν τον σκύλο μου που όταν φοβόταν έπεφτε ανάσκελα και έκανε το πτώμα (χωρίς το ανάσκελα!)
Αν ο Jamie γίνεται cartoon, δεν μας στέλνει την κουζίνα του γιατί θα είναι too busy να την χρησιμοποιεί;;;;

@ Νατασσάκι, σιγά μην έμαθα τίποτα απλά φοβήθηκα! Everything under control now!

σμακ! {μην πίνετε τόσους καφέδες, θέλει εκπαίδευση και γονίδια το σπορ!)

νατασσΆκι είπε...

Αχ! Τέλειο, αλεπουδίτσα! :)))

(πότε θα το δούμε άραγε;;; ;)) )

:))

νατασσΆκι είπε...

τι λες καλέ!
εγώ φοβάμαι να πάω να δώσω αίμα, καφέ θα βρούνε μέσα! :))

Και πόοοσο παραπάνω εκπαίδευση;;;
20 χρόνια δεν φτάνουν;;; ;)

Βασιλική Παπαδημητρίου είπε...

καφες Νο 1 μετα κοπων και βασανων!
γιατρε μου, ειμαι καλααααα;;;;;
:)

α! καλημεροδουλινιαααα σε ουλουςςςς!

Ανώνυμος είπε...

Καλημέρα!! Περαστικά!! Μήπως η ελάττωση των καφέδων βοηθήσει στην αποφυγή ατυχημάτων??? xixixixi
(πλάκα κάνω!!)

Alepouditsa είπε...

natassaki καλημερούδια :-))

θα το δούμεεε;;;;; Μακάρι!

Φιλάκια :-))

Я верю в Сталина είπε...

Έχουμε μπερδευτει οι γιατροί εδώ μέσα...
Meanwhile να σου θυμησω ότι δενειναι παρα ένα τραυματακι, δεν έκανες και μεταμόσχευση, ε;
Τα σέβη μου στα παπιοειδή!

Unknown είπε...

Τόση τεχνολογία έχεις μαζέψει αυτού πέρα, ούτε ένα voice recognition;

Και το παίζεις και cool;

[Μάκια το ζαχτυλάκι :)
Και ναι, δεν σώζουμε την αντίδραση όταν έτσι κινδυνεύουμε να μην έχουμε την δυνατότητα να την επαναλάβουμε :)))
]

Я верю в Сталина είπε...

Βρε μπας κ τα Ελβετά είναι ματζίρηδες και δεν σπρώχνουν φράγκα; Πάλι χάθηκες;; Που διακτινείζεσαι, μου λες;

KV είπε...

@ Καλή μου γλυκοπατατένια ... δεν τα ήξερα εγώ αυτά, τα ήξερα;;;; Λοιπόν στείλε ένα πλήρες CV στον Νικόλα να σε βάλει και εσένα στο club!

@ Βασιλική, όχι καλή μου. Πρώτα πίνουν καφέ ΜΕΤΑ βγαίνουν από το σπίτι!

@ Laxanaki καλώς ήρθες στο "σπίτι" μου και Ευχαριστώ! Η απάντηση είναι κάθετα ΌΧΙ!!!! :)

@ Dr.D χαχαχα όχι δεν ήταν μεταμόσχευση ... κακοδιάθετο και ύπουλο τραυματάκι όμως ήταν. Και με φόβισε χτες (Tarantino style). Άσε που με έβαλε για λίγο στην κατηγορία με τα παπιοειδή... γρουμφ!

@ Sunshine θενκς! voice recognition;;;; Γιατί ;;;
Το έπαιξα cool και νόμιζα και ότι ήμουν ... αμ δε! κοτόπουλο !
[το setting up και μόνο της αντίδρασης κράτησε 48 ατελείωτες κουραστικές ώρες... ο πόνος κράτησε ελάχιστα δευτερόλεπτα στην αρχή, δεν είχα καταλάβει πόσο κόπηκα. Και ναι, δεν σώζουμε την αντίδραση ΑΛΛΑ φροντίζουμε τουλάχιστον να μην κινδυνέψει άλλος!]

KV είπε...

:) Dr μου, είπα να απολαύσω το μεσημεριανό μου πιο δίπλα στα παπιοειδή (τώρα που βγήκαμε και συγγενείς) άσε που τελικά με πάρκαρα για πειράματα στο μικροσκόπιο σήμερα (άκρη θεού) για να μην βλέπω το εργαστήριο !!!!

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

Ασχετο,αλλά εγώ θυμήθηκα μια διαφήμιση fast-food:
"ΚΦΣ,η κότα είναι κότα,όχι εσύ"!
Οχι τίποτα άλλο,αλλά πως θα σιδερώνεις τώρα με το ένα χέρι??? :Ρ

KV είπε...

χαχαχαχαχαχαααααααααα είναι και αυτό! Πλάκα πλάκα, θα το χρησιμοποιώ για δικαιολογία in the decades to come!

νατασσΆκι είπε...

Γι' αυτό τα λέμε εδώ KVούλα μου! :)))

(διακοπή για φαγητό της οικογένειας - χωρίς θέα σε παπάκια, γρουμφ! )

:))

Я верю в Сталина είπε...

Είσαι σε αυτά τα εργαστήρια που βγάζουν τετράγωνα καρπούζια με γεύση πορτοκάλι και χωρίς θερμίδες, τώρα και για διαβητικούς με προβλήματα όρασης;
Γιατί πως αλλιώς εξηγείται;
Μη ρωτήσεις ποιό γιατί θα απαντήσω με την πρώτη απάντηση που θα μου περάσει από το κεφάλι...

KV είπε...

@ πατατάκι Καλή σας όρεξη!!!! Καφεδάκι μετά, ε;;;

@ Γιατρέ μου όχι. Είμαστε από αυτά τα σούπερ εργαστήρια που κάνουμε μπάϊο-πολυ-νανο-ανακαλύψεις από αυτές που λάμπουν στο σκοτάδι , κανουν ριιιιιιιλι κουλ πραγματάκια ΚΑΙ -το κυριότερο- κάνουνε το αφεντικό μας (εμένα) να χαμογελάει όταν βλέπει τις εικόνες τους από το μικροσκόπιο! Σου εξήγησα τώρα γιατί ;;;;;

Я верю в Сталина είπε...

Καλλιεργητής πυγολαμπίδων δηλαδή; Και καλά βρε παιδί μου σε στείλαμε στα ξένα για να εκτρέφεις κωλοφωτιές; Μα είναι προκοπή αυτή; Τί σε σπουδάζαμε τόσα χρόνια; Τσάμπα τόσο διάβασμα που έκανες, νύχτες πάνω από ένα βιβλίο;
Γιατί; Για μια κωλοφωτιά!
Αχ! Εσύ εκεί ψηλά δεν βλέπεις;

:)

KV είπε...

νανο-μπάϊο-λαμπίδες! Σε παρακαλώ!
Ζηλεύεις, έτσι;;;; που φτιάχνουμε τόσο κιουτ νανοπραγματάκια;;;;
:)))))))))))))

Я верю в Сталина είπε...

Τώρα να σου πω τη μαύρη μου αλήθεια, αν κάνουνε μπούγιο και γουστάρουνε τα παιδιά, να το δούμε το θέμα, λίγο από μια άλλη σκοπιά.
Για το κιούτ, τί να σου πω, σάματι τα' δα; Δεν έχω άποψις. Πώς το λένε; Ναι, Δεν Ξέρω/Δεν Απαντώ.
Και για να 'χουμε καλό ρώτημα, τί ξέρει να κάνει η νάνο-μπαϊο-λαμπίδα; (αυτό γιατί μου θυμίζει εμένα το VAIO της SONY, δεν ξέρω...ταπ)

νατασσΆκι είπε...

Λοιπόν....
ΕΓΩ ζηλεύωωωω αυτές τις νανο-μπάϊο-λαμπίδες και τα τόσο κιουτ νανοπραγματάκια...!

(ήταν η δουλειά των ονείρων μου...κλαψ! ας όψεται... κλαψ! )

Καφές, φυσικά! :))

:)))))

Я верю в Сталина είπε...

Ποιός ξέρει τί έκανες με τις νανο κωλοφωτιές και έπεσε το σύστημα!!!!!!!!!!!

KV είπε...

ναι, σιγά μην έφταιγα εγώ ΚΑΙ για το σύστημα!

@ Γιατρέ μου πες μου εσύ σκοπιά να το δω εγώ!!!! Κιούτ είναι αφού το λέει ο ειδικός (εγώ!) Η μπάϊο-λαμπίδα κάνει ότι της πούμε (αρκεί να συμφωνεί επί της αρχής) Σε αυτό που έπεσες εντελώς μέσα είσαι στον Sony Vaio! Ο κινητός μου Θανάσης είναι πάντα Vaio!!! :)

@ Γλυκοπατατάκι μου είναι όντως ωραία δουλειά αλλά συνήθως στο χαρτί ή σε ιδανικές συνθήκες !!!!
Πρέπει να κάνεις και πολλά πολλάάάάάά άλλα που δεν είναι τόσο κιουτ για να έχεις την πολυτέλεια να κάνεις ΚΑΙ αυτό που σου αρέσει!
Και εδώ καφεδάκι :))))

Я верю в Сталина είπε...

δλδ όταν λες νάνο κτλ που αστραφτουν στα σκοτάδια, τα κολλάς και στο παιδικό δωματιο, στο ταβάνι και γουστάρουν τα μικρά, ή τα πετάς στη μπανιέρα και παίζουν ναυμαχία;;;;;

KV είπε...

100 nm (για αυτό τα λέω νανο) είναι 10(-7) μέτρα (ή κάτι ανάλογο γιατί είπαμε, είμαι και τραυματίας, δεν μπορώ να κάνω διαιρέσεις!!). Τα παιδάκια στο ταβάνι αποκλείεται ποτέ να δουν ένα νανο-μπαϊο-λαμπιδάκι (εγώ πάλι στο μικροσκόπιο, σκέτο τετράχρονο). Αν τα δουν πολλά (μα πάρα πολλά) μαζεμένα όμως, σίγουρα θα εντυπωσιαστούν από τα special effects. Nobody is that rich though! Or THAT crazy!

Я верю в Сталина είπε...

Ναι αλλά ακόμα να μου πεις τί κάνουν αυτά τα μαραφέτια, που τα έχετε και στη χάπα και είναι ζαβλακωμένα σαν να τα βαραγανε οι μπάτσοι της Ομόνοιας...

Я верю в Сталина είπε...

Παρα τους 7565965765674564 καφέδες που πίνεις τα ρεφλέξ σου είναι αρκετα περιορισμένα...

KV είπε...

χαχαχαχαχααααααααα

Ό,τι μπορούν να κάνουν οι άλλοι σε μεγάλες κλίμακες, προσπαθούμε εμείς να το κάνουμε έξυπνα (και οργανωμένα) στην νάνο. Αν θέλεις πχ να κάνεις κάτι συγκεκριμένο σε ένα κύτταρο (πχ να του δώσεις/φτιάξεις ένα φαρμακάκι γιατί το πόνεσε το δακτυλάκι του, ή να το σκοτώσεις γιατί δεν σου αρέσει η φάτσα του) δεν μπορείς να πετάξεις ένα κουβά χημικά. Παρεξηγούνται οι γείτονες!
Πρέπει να φτιάξεις κάτι που να ξέρει που θα πάει (via michelin) και τι ακριβώς θα κάνει (500 places to see, lonely planet) και μετά και πως ακριβώς θα εξαφανιστεί (Copperfield).
(Φυσικά δεν είμαστε εκεί ακόμα... αλλά βλέπουμε διάφορα όμορφα στην πορεία)

KV είπε...

φταίει το δακτυλάκι!

Я верю в Сталина είπε...

Αχά.. δλδ είσαι η soon to be my best friend in damn work, σαν να λεμε, ε;

Ε, να σε προσεχω τότες, να σε έχω στα ωπα ωπα...

KV είπε...

Ι would be, αν έμενα εδώ. Σύντομα θα μετακομίσω στην Λεβεντογέννα, δύσκολο να προβλέψω την τύχη των νανολαμπίδων μου... :(
Εσύ μπορείς όμως να με έχεις στα ώπα ώπα just in case!

Marina είπε...

Εχω χάσει επεισόδια απο τη ζωή σου και δεν σε έχω επισκεφθεί τελευταία... Ξεκινάω λοιπόν απο εδώ.
Εχουμε και λέμε. Οταν τραυματίζονται άλλοι, κρατάμε την ψυχραιμία μας όσο κι αν αιμορραγούν (λέμε τώρα). Οταν τραυματιζόμαστε εμείς χεζόμαστε απο τη θέα του αίματος, παραλύουμε, λιποθυμάμε, κάνουμε γιατροσόφια που ποτέ δεν πιάνουν..και μας σέρνουν άλλοι στο νοσοκομείο σουμπιτάτοι!
Πάλι καλά να λές που πήγες και απο μόνη σου! Εύγε καλή μου κυρία!