19 Απριλίου 2007

Ο-Τσέϊ

... και η σύνδεση με το δίκτυο, Ethernet :)
Με το άάάάάλλο δίκτυο (or the lack of it) είναι το πρόβλημα. Το ανύπαρκτο ... ταπ ... το οδικό.
Γρουμφ.
Είχα να οδηγήσω περίπου 10 χρόνια στην Λεβεντογέννα ... Στο ενδιάμεσο οδήγησα σε μέρη τρελλά (ΝΥ) και μέρη που ορκίστηκα να μην ξαναπλησιάσω (call me αψίδα). Επίσης σε μέρη ανάποδα (το νησί), όχι τόσο ανεπτυγμένα, ή υπερανεπτυγμένα (στο βαθμό που χρειάζεσαι συνοδηγό για να διαχειρίζεται την ... τεχνολογία). Και πάντα τα πήγαινα μια χαρά. "Ελληνικού" τύπου προσαρμογή: ακολουθείς τον ρυθμό και τους κανόνες του με προσθήκη μόνο λίγων αναστροφών, διπλοπαρκαρισμάτων και άλλων τέτοιων όπου το σύστημα δεν τα έχει προβλέψει.
Γρουμφ ...
Ε, λοιπόν εδώ ... στο κανούριο μου μελλοντικό σπίτι (προσπάθησα για την έκφραση!) ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΚΑΝΟΝΑΣ, και κανένας δρόμος (και όποιος ξαναπεί λεωφόρο την Ακαδημίας, την Ιωνίας και την Παπαναστασίου μπροστά μου, να το σκεφτεί διπλά). Και κανένας έλεγχος. Και κανένα φανάρι. Και χώρος, δεν υπάρχει χώρος.
Γρουμφ.
Ευτυχώς τον ρόλο του Twingo τον παίζει ένα άμοιρο Picando αυτές τις μέρες ... Και ευτυχώς ... οι μετακινήσεις διατηρούνται στο ελάχιστο λόγω υποχρεώσεων ...
Αλλά βρε σύντεκνε, αφού το βλέπεις, κάνω φιλότιμες προσπάθειες ΚΑΙ να μην σου τσαλακώσω το αγροτικό με το θηρίο μου ΚΑΙ να μην σου τσαλακώσω την τσάκιση στο ντιζαϊνάτο σου τζινάκι ... ΓΙΑΤΙ δεν βοηθάς λιγάκι ;;;;; ε;;;;
Καλημέρες
[Λεβεντογέννικος καιρός!]

Εντυπώσεις πολλές ... πάρα πάρα ΠΑΡΑ πολλές. Και η επιλογή του "θέματος" στο post σήμερα τυχαία, έτσι για την Καλημέρα. Δεν θέλω ακόμα να πείσω ούτε τον εαυτό μου για το πως βλέπω το καινούριο μου περιβάλλον... άλλωστε η διαδικασία της μετακόμησης θα τελειώσει στις 31/12 και ο περισσότερος χρόνος μου θα είναι στην pretend ... Pretend πρόβα το διάστημα εδώ και ... όλα φαίνονται μια χαρά ... I might just be afraid to jinx it! :)))

7 σχόλια:

Кроткая είπε...

είσαι πεισμων όμως! πολύ πείσμων!

KV είπε...

που οδηγώ ακόμα ;;;
σμακ

Unknown είπε...

Άμα δεν δείξουμε και λίγη γκουζουλάααδα....

(Εμένα να δείς που είδα το χάρο με τα μάτια μου στο Δικταίο άνδρο και ο "αγγελιοφόρος" του απλά περιορίστηκε να με χαιρετήσει απομακρυνόμενος...)

Кроткая είπε...

που επιμένεις να οδηγείς στη Λεβεντογέννα.
που επιμένεις και να μετακομίσεις μόνιμα στη λεβεντογέννα.

Καμηλιέρη, ΟΛΟΙ έχουμε δει το χάρο με τα μάτια μας στη Λεβεντογέννα!!

KV είπε...

Kουζουλάδα Καμελμαν... το "γκ" οχι της περιοχής!
Αφού σε χαιρέτησε ίντα το συζητάς;;;

Κροτ μου, μόλις μου προτείνεις εναλλακτική που να με βολεύει περισσότερο αλλάζω γνώμη. Θινκ!

Marina είπε...

Ενα γιατρό γρήγορα.
Διαγνωση : Τριπλό τριτοκοσμικό σόκ.
α) επιστροφή στη λεβεντογέννα
β) προσαρμογή στη λεβεντογέννα (κρά!)
γ) οδήγημα στη λεβεντογέννα (ζουρλομανδύα).

Που πάς καραβάκι με το φρόνημα υψηλο?
Ηρθες Ελλάδα με τέτοιο καιρό!
Αφησες πίσω τον πολιτισμό?
Θα σου αλλάξουμε τα φώτα
σε ένα λεπτό!

KV είπε...

Μαρίνα μου δεν θα το ελεγα τριτοκοσμικό :))))))) φιλί!