20 Σεπτεμβρίου 2008

εγώ κύριε αστυνόμε μου δεν ήθελα ...

Αυτό είναι. Όσο δεν έχεις φίλους σε ένα μέρος, βαριέσαι και πλήττεις τα ΣΚ (αλλά γίνεσαι καλός επιστήμονας υποθέτω αν έχεις πάνω από ένα νευρόνιο) ... Μόλις κάνεις καινούριους φίλους ψώώώώώνια, θερμίίίίδες, alcohoοοοl, η θεά της τύχης: Σκέτη καταστροφή! :)
Είχα πει να αγιάσω σήμερα (μια και ξέρετε πόσο θα έβρεχε στους τροπικούς;;; Τρελά λέει, κατακλυσμό θα είχαμε!) αλλά ... κακές -πεινασμένες- παρέες! Εξατμίζομαι!
Καλημερούδια!
[
μα στην pretend??? ... sniff
και εγώ εκεί θα πάω
αλλά να μην με βρείτε!]

10 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Ξέχασες τους κουμπάρους. Πού τους βάζεις αυτούς;

Al Silk είπε...

τραβάτε με κι ας κλαίω...

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

Πφφφ,και μετά σου λένε να είσαι κοινωνικός γιατί κάνει καλό... :P :P

Τέλεια! Την κιβωτό σας(ένεκα κατακλυσμού :P ) και φύγατε!

KV είπε...

@ Ξεχνιούνται οι κουμπάροι stazybo horn??? Μπορεί το ... Jockey τους να μην είναι πια full of bourbon, αλλά έέέέέχουν και αυτοί τις ευθύνες τους!!! Καλώς ήρθες στο "σπίτι" μου!

@ Ααααααααα όλα και όλα Μεταξωτή Αl, εγώ είχα πραγματικά σκοπό να αγιάσω όσο οι άάάάάλλοι προστάτευαν την ζαχαρότητά τους (whow) από τον φοβερότατο κατακλυσμό!

@ Ε-μα ρε συ Μπούρδου μου, άδικο έχω? Ξέρεις πόσες ώρες θα μπορούσα να κοιτάω τα χαρτιά (χωρίς να τα αγγίζω) αν δεν με είχαν παρασύρει????
Κιβωτό δεν χρειαστήκαμε (ούτε καν χαρτομάντιλο -αν εξαιρέσεις μια αδιακρισία περιστεριού!!!!) αλλά μια σοδίτσα, θα ήταν πολύ χρήσιμη τώρα!

Καλησπέρες!!!!

νατασσΆκι είπε...

ναι, ναι κύριε πόλιτσμαν, δεν ήθελε, δεν ήθελε!!! :ppp

Σμααααααααααααααααααααααααααααααααακ!!
:)

(το έχω "ρίξει έξω" αυτές τις μέρες, στο είπα??? :)))))))

(έβρεξε τελικά; Γιατί οι δικές μου πληροφορίες λένε ότι κάτι έριξε το βραδυ -εδώ έχουμε φθινόπωρο, αλλά είναι τέλεια!!)
("δεν πάω καλά", το ξέρω!!:ppp)

(νο 3 ήδη-να μη σου πω τι νο αν το συνεχίσω από χθες!)

Καλημέέέέέέέρες!

KV είπε...

:) Φιλενάδα μου πολύ καλά κάνεις :))))) !!!!!
Έβρεξε, έβρεξε αλλά μην φανταστείς και καταστροφές, ένα πλυσιματάκι στα δέντρα!
Καλησπέρα (Νο 5 ή 6, χαμηλοί τόνοι σήμερα!) Σμααααααααακ

νατασσΆκι είπε...

Καλημερούδια φιλενάδα :)
(ανάμεσα 2 και 3)
:)

Καιρό δεν είχαμε να δούμε μπιρίμπα;
Ε, έλα να πάρεις μία :)))

(τρελά κέφια πάλι -και αϋπνίες.. χμμ.. :)) )

Σμαααααααααααααααααααααααααααααααακ!

KV είπε...

Φιλενάδα μου, Καλημερούδια. Δεν μπορείς να φανταστείς τρέξιμο! Θενκς για την μπιριμπα, θα την κάνω σε πρώτη ευκαιρία. Εσύ καλά ??? Να τα πούμε, ε?????????????? :)
ΦΙΛΙ (Νο 4)

νατασσΆκι είπε...

Λοιπόν, μια και σ' έπιασα "στον αέρα" (χε χε)
Καλά!!!!!!
(και σήμερα Παρασκευή καλύτερα)

Κέφια καλά
καφέδες καλά (4 too)
διάθεση "εφηβείας"
και...αϋπνίες, κανονικά
(και όόόόόόόόόχι, ΔΕΝ είναι από τους καφέδες)

Α, σήμερα χρονίζει η Ροζ ανιψιά!!!!
(θυμάσαι πέρσι, που την περίμενα και μετρούσα αντίστροφα; Σαν χθες μου φαίνεται!!!)

ΦΙΛΙ!

KV είπε...

ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑαααααα να την χαίρεστε!!!! Για τα υπόλοιπα, μην ανησυχείς, άνοιξη είναι λέμε!
Σμαααααααααααακ (φρικτό τρέξιμο:( )