10 Σεπτεμβρίου 2008

@

teaching material ...


5 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

απιστευτο βιντεο!!με κολλησε!!

νατασσΆκι είπε...

Το είδα κι εγώ, το είδε κι ο μικρός
(και ζήτησε να τον ενημερώνω :) )

Μια και το έβαλες εδώ, κράτα κι αυτό

:))


Ξεκινάμε σχολείο σήμερα :)))

και μπαινουμε ξανά στους κανονικούς ρυθμούς: νο3 ήδη, και καλό κουράγιο :)

Καλημέρες φιλενάδα! :))))

Σμαααααααααααααααααααααααααααααακ!

Orelia είπε...

νο3;;;;
κι εγω εκεινη την ωρα εβαζα το νερο να ζεσταθει για τον νο1 τον μοναδικο

και...

οχι!
εγω δεν ειμαι σχολειο σημερα
κι ουτε κι αυριο..
εχω ενα πειραματικο ραντεβου με τα σιροπιαστά του Χατζη εδω πανω, αλλά δεν το λεω δυνατα μην το ακουσει ο Darthiir και ζουλεψει...

φιλιά κοριτσια

να ειναι ολα καλα

νατασσΆκι είπε...

Orelia, Χα!

(ο Καμηλιέρης θα το δει αργά, υποθέτω, έχει "φυντανοεξέταση" πάλι -τα καημένα!!! :p)

Τι θα μας φέρεις;
(κάτι με βανίλια; ;) )

Φιλιά, πάει η πρώτη μερα
(όχι, δεν θα αρχίσω να γκρινιάζω για τις ελλείψεις, για το ότι δεν ήρθαν όλοι οι δάσκαλοι ακόμα, για το ότι δεν θα λειτουργεί το ολοήμερο όλο τον πρώτο μήνα και θα πρέπει να τρεχω νωρίς να πάρω το παιδί και να το έχω τόσες ώρες μαζί μου, για... )

γκρρρ!

Καλημέρες ξανά
(στον 5, πλέον :)) )

KV είπε...

Κααααλημερούδια!!!!

@LW μου, και εμένα -και εμένα!!! Ακόμα και στο γραφείο σήμερα το έχω σαν background !!! Μου αρέσει όταν κάποιος να κάνει τον κόπο να πει τα πράγματα απλά. Όταν τον κάνει καλά αυτό το κόπο, το βρίσκω απολαυστικό!!!! Και η μουσικούλα ... sticky!

@ Φιλενάδα ΑΥΤΟ έλειπε να μην ενημερωθεί ο μικρός!!!! Αναρωτιέμαι πως δεν έστειλε ακόμα και mail στο cern !!!
Καλή αρχή!!!! Και στους δυο σας!!!! :)
Και καλά κάνεις και δεν παραπονιέσαι σήμερα. Οι αρχές είναι για χαμόγελα!!!!
Νο 3 ... (παρακοιμήθηκα!)

@ Ωρελία μου, καλό ρυθμό έχει η Νατάσσα, εγώ άργησα σήμερα!!! πολύ ... και άντε να καλύψω την χαμένη καφεΐνη πριν αρχίσει η έλλειψη!!!
Το σημερινό ραντεβού σου (κοπάνα;;;) μου αρέσει πολύ!!! Και το βρίσκω και ιδιαίτερα εκπαιδευτικό! Ανταποκριτή στη Λεβεντογέννα θέλετε???? Να σας πω και εγώ τη γνώμη μου για τα σιροπιαστά σαν ειδικός!!! :))))) Καλή σου μέρα και καλή αρχή και σε σένα !!!!


Σμαααααααααααααααααακ