1 Απριλίου 2008

μπλιπ μπλιπ μπλιπ μπλιπ μπλιπ

Καφές Νο 5, λιακάδα με δόντια, Γαλλώδι online με ενοχλεί ακατάπαυστα με τα :
"μπλιπ μπλιπ, anyone there??? just one question" όλη την ώρα ... Ούτε ένα λεπτό ησυχίας ... 3+ χρόνια απορίες μαζεμένες , ανανεωμένες και υπεραναλυμένες!!!:) (αυτό με τον δάσκαλο; Σωστό!)
Οι Καλημέρες μας μονολεκτικές τις τελευταίες μέρες, και τα "how r u?" ... έχουν κοινή απάντηση : ":) tired!" ...
και συνεχίζουμε ...

But we are getting there. Σιγά αλλά σταθερά.
Γράφει, σβήνω, ξαναγράφει ... :) (Σίγουρα στην ακολουθία παρεμβάλλεται και το ρήμα "βρίζει", at least twice)
Μια μικρή παράταση ανέβασε λίίίίγο το ηθικό της Αυτού Γαλλωδικότητάς του. Αμέσως μετά είδε το αμφιθέατρο όπου θα παρουσιάσει και ... ηθικό σμπαράλια! Έλα βρε Γαλλώδι μας, Πρωταπριλιά μάλλον θα είναι... σιγά μην σε βάζαμε εμείς στο μεγάάάάάλο αμφιθέατρο! :) Ή όχι ;;;; :)))))

Καλημέρες
[tired and blue]

ΠιΕς. Δεν θα ήταν ωραίο την Πρωταπριλιά -for once- να διαλέξουμε τι θα θέλαμε να είναι ψέμματα ;;; "Αυτό! Δεν μου αρέσει, δεν υπάρχει!!!" Μην δίνετε σημασία ...

18 σχόλια:

Unknown είπε...

Σαφώς καλύτερα από το να εξηγείς τι είναι ομαδοποίηση και τι αντικατάσταση....

Καλό μήνα...

KV είπε...

Αυτό με την ομαδοποίηση ... όντως επικίνδυνο!!!!!!!
Καλημέρα, Καλό μήνα!

Unknown είπε...

Δυστυχώς απαραίτητο όμως...

KV είπε...

... εκτός και αν πρόκειται για στεγνά μαθηματικά ... ΟΧΙ! Κάθετα όχι! Σε κανένα επίπεδο ... ΠΟΛΥ ΚΑΘΕΤΑ!

{μην ξεχνάμε, αυτό είναι που μας ξεχωρίζει από τα χαμομήλια!}

Ανώνυμος είπε...

κλιμακτήριο?!?!
χαχαχαχα, φτωχό γαλλώδι!!!

πάντως έχει την αμέριστη συμπαράστασή μου, αλήθεια! το δόλιο!

(guiness, yep! το whisky δεν μου αρέσει!)

Unknown είπε...

Βρε και εγκάθετα να το πάρεις...

KV είπε...

@ Βρε συ Λωράκι, θα σε βάλω να τρέχεις πάνω κάτω το λιβάδι μου φαίνεται!!! Κακόμοιρο το Γαλλώδι;;;; Δόλιο το Γαλλώδι;;;;; Συμπαράσταση στο Γαλλώδι;;;;; huh?????? Παιδί μου ΜΕ ΕΧΕΙ ΠΕΘΑΝΕΙ ΣΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΛΕΜΕ !!! Τα νυχάκια σε κάλεσα να του βγάλουμε μαζί, όόόόταν με το καλό τελειώσει!!! ;)
(και εγώ guiness, δεν το μπορώ -δυστυχώς- το σκατς!)

@ Ξέρεις πόσο μισώ τα απόλυτα Καμηλιέρη. Σε αυτή την περίπτωση είσαι ΑΠΟΛΥΤΑ λανθασμένος -για εμένα!

Unknown είπε...

Μη χτυπιέσαι καλή μου, έχουμε και μίξερ....

Кроткая είπε...

άμα κάνει soutenance έχει την αμέριστη υποστηριξή μου, το τονίζω!

και καθόλου δεν σε έχει πεθάνει! έχεις κι εσύ τις υποχρεώσεις σου απένταντι στο γαλλωδάκι το καημένο!!

Καμηλιέρη, τι είναι ομαδοποίηση;

νατασσΆκι είπε...

Εγώ μαζί σου για τα νυχάκια του γαλλωδίου,φιλενάδα!!
(κι έχω και κάποιους άλλους στο μυαλό μου, χμμμ...)
;)

ευτυχώς για την παράταση
(αλλά θα γίνει ΤΕΛΕΙΟ στο τέλος!)
(σαν το B&W ;) )

Σμακ!!!
(10+, και ακόμα μεταφράσεις -σνιφ...)

Καλό μήνα κι από δω!!!!
:)))

KV είπε...

@ Καμηλιέρη μου καλέ, εγώ ΔΕΝ χτυπιέμαι, είμαι σίγουρη! Εσύ;

@ Λωράκι, βάλε παπουτσάκι με μαργαρίτα και πάνω-κάτω το λιβάδι μέχρι νεωτέρας! Βρε από τα λίγα που έχω γράψει για το Γαλλώδι, πιστεύεις ότι δεν θεωρώ τον εαυτό μου αρκετά υπεύθυνο ;;;; Το θέμα είναι ότι 1. τώρα το παραπαράκανε (δις) και 2. δεν βοηθάμε όταν ξελασπώνουμε τους άλλους σε ευθύνες
που τους ανήκουν αποκλειστικά!!!
Υποστήριξη λοιπόν στο soutenance ναι αλλά ... σνιφ ... πως γράφεται αυτό το soutenance.ντοκ να ρωτάς!!! :)
Για την ομαδοποίηση να σου πει ο Καμηλιέρης!!!

@ Φιλενάδα, +10 και συνεχίζω. Το μαυρόασπρο απέναντι και ... βρε αντί να έρθεις να αγοράσουμε μαυρόασπρο, δεν έρχεσαι στο soutenance να βγάλουμε νυχάκια μαζί ;;;;;; :) Καλό μας μήνα!!!

Σμααααααααααααααααααακ

νατασσΆκι είπε...

λες;
:))))
(να το πω του αστερΆκη...)

Σμακ!
(ακόμα... γκρρρ!)

KV είπε...

και εγώ!!!! Απόψε λέω να μην κοιμηθούούούούμε (εγώ!)
σμακ

νατασσΆκι είπε...

μολις το τραγουδούσα στον Κυριάκο!!!
(δε με βλέπω να προφταίνω αλλιώς!!)
;)

Σμακ -κανάτες καφέ απόψε...

KV είπε...

άάάάάάάσε!!!!!!!! Έχεις όμως παρατηρήσει πόσο πολύ πιο καλά είναι όταν κοιμούνται ΟΛΟΙ???? ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ το Γαλλώδι είπε μόλις Καληνύχτα!!!!!! :)

νατασσΆκι είπε...

καλά, οι 2 μας θα μείνουμε!

(καλύτερα, όντως προχωράει έτσι η δουλειά, και ίσως και να κοιμηθώ τελικά και καμιά ώρα.. το Γαλλώδι πήγε να ξεκου΄ρασει το ποδαράκι; :p)
:))

KV είπε...

Το Γαλλώδι ΔΕΝ θα το πιάσω το πρωί στα χέρια μου;;;;;;; (όόόόόχι αλλά λέμε τώρα!) ΕΝΑ κεφάλαιο δεν είχα διαβάσει και έχει ξεχάσει τα μισά πειράματα ...!!! τίποτα, nada, nul!!! Και μιλάμε για τα ενδιάμεσα μισά πειράματα στα οποία αναφέρεται πολλαπλά στη συνέχεια.... ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ ΠΟΥ ΤΟΥ ΕΙΠΑ ΝΑ ΠΑΕΙ ΝΑ ΞΕΚΟΥΡΑΣΤΕΙ... soutenance my ... γρουμφ! Αύριο η μαγική μου σφαίρα (κούπα) λέει ότι θα το πονέσει ΚΑΙ το κεφαλάκι του....

Όλα καλά όμως, καφεδάκι και συνεχίζω!

Unknown είπε...

Χααααααααααααααααααχαχαχαχα

(δις)