27 Ιουλίου 2008

ΣΚ

Βουτιά Νο1 σχεδόν πριν καλά καλά ξημερώσει -πραγματικά Η καλυτερότερη. Η παραλία άδεια, οι οικοδεσπότες μου κοιμούύύύύνται, ο μικρός τους διολάκος επίσης (phew, πολλή ενέργεια).
Καφές Νο 2, μπροστά μου σκάει το κύμα. Το δίκτυο, ευγενική προσφορά του Αη Νικόλα. Σοβαρολογώ ...

Αυτό το σπίτι πάνω στο κύμα είναι ό,τι καλύτερο για φέτος το καλοκαίρι. Βουτάς και ξαναγυρνάς στον παγωμένο σου καφέ πριν προλάβει να λιώσει παγάκι. Μερικά μέρη φαίνονται πολύ μακρινά εδώ -η μυρωδιά τους ξεπλένεται με την αλμύρα. Super extra bonus η υπαίθρια κουζίνα. Απίστευτη χλιδή το να μαγειρεύεις έξω αυτή την εποχή.
Ναι, ναι, ναι μετά την πρώτη βουτιά στρώθηκα στην δουλειά. Busy as a bumblebee μέχρι τώρα (πόσα χρόνια έχω να το ακούσω αυτό; άλλη εποχή :( ). Anyways, το cheese cake στο ψυγείο παγώνει (o μικρός διαολάκος ζήτησε ανανά, τα delicious πράσινα κομματάκια της προηγούμενης εβδομάδας τον ενόχλησαν αισθητικά ... και ναι, έτσι ακριβώς το είπε... ταπ) , η φρέσκια λεμονάδα ("δικά μας" λεμόνια, ο πληθυντικός της μεγαλοπρέπειας) και η πατατοσαλάτα επίσης, τα υπόλοιπα χρειάζονται απλά grill (έέέέξω, έξω) ή ψιλοκόψιμο.
Έτοιμη για την επόμενη βουτιά ... Χρειάζονται ώώώώώρες μέχρι να έρθουν οι πρώτες εφημερίδες εδώ, sweet!

Καλημερούδια
[πίσω στη Le Guin
για τα μικρά κενά μεταξύ βουτιάς ν και ν+1]

# Cooking advice: Ο φρέσκος ανανάς καταστροφικός για το ζελέ ανανά ... Ο χυμός φρέσκου ανανά ακόμα καταστροφικότεροςμάχη των ενζυμακίων :)) δεν αφήνει το ζελέ να πήξει). Chill seperately λοιπόν ... Cool , χρήσιμη χημεία επιτέλους!

8 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Καλημέρα! :)
Ειδυλλιακή εικόνα.Σχεδόν δλδ, λόγω πιτσιρικά.
Το σπίτι πάνω στο κύμα το ζήλεψαα! ;)

νατασσΆκι είπε...

Αχ ο Άη Νικόλας!
(Μετά τον γνωστό Άη Γιώργη, ο αγαπημένος μου :))) )

**και που να ακούσεις Live τις ατάκες του e-ανιψιού! ;)

Τέλεια -εμείς κάναμε τις βουτιές μας χθες, και σήμερα ήηηηηρεμα, στο σπίτι...

*για το φρέσκο ανανά, και πάνω στο κουτί του ζελέ το γράφει, παιδί μου! Κονσέρβα!
:)

Αχχχχ! πιες λίγη λεμονάδα και για μένα, φιλενάδα!

Σμαααααααααααααααααααααααααααακ!

πι-ες: να τσεκάρεις, αργότερα (γιατί τώρα νυστάζω ακόμα) το κουτί σου, ναι;

Σμααααααααααααααααααααααααααααακ ξανά!

Кроткая είπε...

χαχαχαχαχα!
χρησιμη η χημεία επιτέλους!
σε κάτι τέτοιες φάσεις, μετανιώνω που δεν διάβαζα χημεία στο σχολείο και το μόνο που θυμάμαι ειναι NaCl, mol και CO2!!!

ουφ πια όλοι σας με τις διακοπές σας!

KV είπε...

@ Renataki και εγώ, προσπαθώ μάλιστα να πείσω τους οικοδεσπότες ότι τους ταιριάζει ένα μεγαλύτερο/καλύτερο σπίτι και ... να τους το προσέχω εγώ αυτό αν είναι!!! Σμαααααααααααακ!

@ Φιλενάδα seriously σου λέω. Συνδέθηκα στο wiFi του Αη Νικόλα (και εμένα ο αγαπημένος μου λόγω του ναυτικού μου παρελθόντος).
Ψήφησα lime, να μάθει να φτιάχνει μόνο του τον ανανά το πιτσιρίκι!!! Και ... άνοιξα τα κουτιά (μόλις μπήκα μες το αλάτι)... τίποτις... κάτι δεν βλέπω? κάπου δεν έψαξα??? Ελπίζω να χαλαρώσατε σήμερα! Σμααααααααααααακ
(φιλί στον e-διαβολάκο!)

@ Ratatouillini ΟΥΣΤ που θα μου πεις ΕΣΥ για διακοπές ... ΔΕΝ τολμώ να διαβάσω το καινούριο σου post!
Βρε η Χημεία σε κάτι τέτοια είναι σούπερ ,,,, .... ,,,, .... ποιος ξέρει ΑΥΤΗ τη χημεία είναι το θέμα !!!! :)
Σμαααααααααααακ

νατασσΆκι είπε...

τσου, δεν πρόλαβα να στα στείλω -με "πήρε από κάτω" η ξάπλα σήμερα, τώρα ξανάκατσα!
(μέχρι το πρωί, ελπίζω να προλάβω ;) )

Ναι, χαλαρά εντελώς σήμερα -και, η ουρά μας έμεινε!
:)))

Σμαααααααααααααααακ!
(από τον e-μικρό)
Καλή βδομάδα!

Eleni είπε...

:) Μη φανταστείς ότι σε ελέγχω. :-pp
Απλώς σε παρακολουθώ.

ΔΟΥΛΕΥΕ! Τα κυτταράκια μου ΔΕΝ μπορούν να περιμένουν.

φφφφ

Кроткая είπε...

ΜΑ, ούτε καν οι Διδάκτορες δεν την ξέρουν αυτή τη χημεία;;; :)

χε χε χε... 10 και σήμερα μείνανε! :)
(ε, καλά, εγώ δεν κάνω ακριβώς διακοπές -κάνω ταξείδια, δεν είναι ακριβώς το ίδιο). :Ρ

Ανώνυμος είπε...

μα τι mix ειναι αυτο που εκανες; businness Και βουτιες ; ΜΕσα στο ΣΚ; η λαθος καταλαβα;;;