2 Ιουλίου 2009

-


18 σχόλια:

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

Έκανα 0:36 να κλείσω το στόμα μου... :Ρ
Καλημέρα!

KV είπε...

Να υποθέσω ότι για την ποδιά έμαθες από το βιβλίο της ιστορίας σου, έτσι;;;;;;; ΓΡΟΥΜΦ

Καλημερούδια!

An-Lu είπε...

Καλέ! έχει και τέτοια αρχαία ο γιουτούμπης ;-)

νατασσΆκι είπε...

μετά το σχόλιο της Μπουρδουμπλουμ, εγώ που θυμάμαι και τις ποδιές και τη διαφήμιση τι να νιώθω δλδ???

:p

(πώς σου ήρθε τέτοιο πράγμα βρε φιλενάδα!!!)

Σμαααααααααααααααααααααααααακ!

KV είπε...

@ Καλώς την ! Απ'όλα έχει ο γιουτιούμπις... απίστευτο, ε;;;;

@ Φιλενάδα να νοιώθεις μια χαρά, ξέρεις τι έχασε η Μπούρδου: Την κατάργηση της ποδιάς. Θυμάσαι καθρέφτη κάθε πρωί;;;;;
(από το ταπ ταπ μου ήρθε κάπως ... ταπ ταπ ταπ πιρι πιρι πι ... Αιγαίο!!!!) Σμακ!

Кроткая είπε...

αχαχαχαχαχα!

τι είναι αυτό; διαφήμιση για... ποδιά;

KV είπε...

Πάρε την μανούλα τηλέφωνο και πες "τιπι-τιπι-τι" να δεις τι θα σου απαντήσει! Αν πει Αιγαίο, κερδίζω 12 δωδεκάδες πόφερτσε!
...
...
...
χμμμ ...
... ... ... μήπως να βάλω age-control στο ντεντε ;;; ... !!!! Α μπα ... θα λέω ότι και εγώ δεν τις πρόλαβα αυτές τις διαφημίσεις και ότι μου τις έστειλε ο Καμηλιέρης που είναι μεγάλος!

Καλημερούδια

νατασσΆκι είπε...

Χαχαχαχαχα!!!

:))

Καλημέρα Φιλενάδα μου!!
(κι εγώ έτσι θα λέω, τς! ;) )
Σμαααααααακ!

Unknown είπε...

Μα καλά, πού πάτε και τα ξεθάβετε;

Кроткая είπε...

Καμ, κι εσύ δλδ τα ΘΥΜΑΣΑΙ αυτά;

[χαίρομαι, πάει να πει, είμαι ΟΝΤΩΣ μικρή!]

Unknown είπε...

... και τριανταφυλλένια!

:p

KV είπε...

Καλησπέρα, καλησπέρα!

@ Φιλενάδα αυτό να λές!
@ Ρατ, σιγά μην σου φύγει το ρατολίνο!!!! Ρώτα την μανούλα και πρόσεξε να πετύχεις τον ήχο σωστά, έχει αίσθημα!
@ Σύντεκνε το πολύ ταπ ταπ λέμε φταίει!

Unknown είπε...

Σου έχω πει να τραβάς το ποντίκι όταν ταπίζεις!

Кроткая είπε...

Καμ, ναι αμέ, γιατί, αμφιβάλλεις; χα!

Unknown είπε...

Τουναντίων!

KV είπε...

Τριανταφυλλένια είστε ΚΑΙ τα δύο. Άντε, φιληθείτε τώρα ....

Unknown είπε...

Σμακ!

(Σας αγαπώ.... :ppp)

Ανώνυμος είπε...

άντε, καλά, σμακ, Καμ!