5 Οκτωβρίου 2008

κούπες

Βερολίνο, Σεπτ' 08
(φωτο Guardian/Assoc.Press)

Γινόταν να μην ανεβάσω αυτές τις εικόνες;;;; Θα ήταν γλυκύτερες μόνο αν ήταν γεμάτες οι κούπες. Φανταστείτε τη μυρωδιά 77000 φρεσκοφτιαγμένων, αρωματικών, αχνιστών καφέδων σε μια πόλη με τα vibes του Βερολίνου... πύλη για τον παράδεισο ... :)
Κάπως έτσι πάντως είναι και ο νεροχύτης μου αυτή τη στιγμή. Τα Κυριακάτικα "οικιακά" περιορίστηκαν στο φόρτωμα του Ντορή (το πλυντήριο). Ούτε στα φυτά δεν έδωσα σημασία σήμερα (ε καλά, τσέκαρα τους ηλιους στο μπαλκόνι, μου φτιάχνουν το κέφι). Κολλημένη στο γραφείο. Καφέδες, γράψιμο χωρίς -καμμία- έμπνευση, ετεροχρονισμένες δουλειές και αέρηδες ...
Αρχίζω να υποψιάζομαι ότι χειμώνιασε λίίίγο στους Τροπικούς ... Κρίμα που η θερμοκρασία και τα χρώματα δεν είναι ανάλογα της εκκολαπτόμενης συννεφομαυρίλας και των αέρηδων μουσώνων ... χμμμμμ ...
Back to work ...
Καλησπέρες
[Για τον Τοτό το είπαμε,
αυτό με το ποδήλατο το είπαμε;]

5 σχόλια:

Giorgos Varvakis είπε...

Καλησπέρα και καλώς σε βρήκα "Al"! Δλδ τώρα θα λέμε ότι οι Βερολινέζοι "την κάναν από κούπες";-)
Καλό βράδυ

KV είπε...

Καλημέρα και καλώς ήρθες στο AlDente!
Οι Βερολινέζοι μάλλον μια χαρά τα κατάφεραν στο μέτωπο της καφεΐνης!!!! :)

Ανώνυμος είπε...

καλε αυτοί μπίρες δεν πίνουν κυρίως?
πάντως κάθε σεπτέμβρη όλο και κάτι έχει στο Βερλίν! Πρόπερσι είχε αρκούδες! :)

αναμένω το μέηλ, Φράου Αλντέντε! εκείνο για το φέιβουρρρρ!!!

εγώ τα Χμας θα είμαι στην ομορφότερη πόλη του κόσμου, ξέρεις ποια!
και την πρωτοχρονιά κάπου στα αυστριακά βουνά -αράουντ! :)
για πεςςςς????

νατασσΆκι είπε...

αααααααααα!!!!!!!!!

Την "κλέβω" πάραυτα, φιλενάδα!!!
:):):)

Παράδεισος, όχι αστεία...
Μμμ, αυτοί οι αέρηδες κι εδώ, τσατάλια τα νεύρα -μέχρι που ματαίωσαν φεστιβάλ στο βουνό, δεν μπορούσαν να στήσουν τα περίπτερα!!!
(κι οι δικοί μου ήλιοι, τώρα χάλασε ο τελευταίος :) )

Για πες το με το ποδήλατο..!
:p

νο 7, και Δευτέρα, μπρρρ!

Σμααααααααααααααααααααααααακ!

KV είπε...

@ Rat, δεν το αγαπάς όπως εγώ το Γερμανοχώρι μου φαίνεται!!!! Ακου να θυμάται τις αρκούδες !!! είναι πάντως creative, δεν μπορείς να πεις!!!!
Ποια είναι η ομορφότερη πόλη του κόσμου; Με έπιασες αδιάβαστη???? Στην ίδια γειτονιά θα είμαστε να κάνουμε κάτι τις ε;;;; Και έχεις και λεβεντογέννα μετά, το θυμάμαι!! :) {Θα σου γράψω μόλις καταφέρω να αναπνεύσω, χρειάζομαι βοήθεια με τους εκπροσώπους μας στας Ευρώπας!!! }
Σμακια

@ Φιλενάδα, χαζοαέρηδες, τρέξιμο και ένα τεράάάάάάστιο κρύωμα. ΧΑΛΙΑ είμαι, τρέχουν ματάκια μυτούλες και παραπονιέμαι ΣΥΝΕΧΕΙΑ!!!!
Όσο για το ποδήλατο .... χμμμμμ..... ΘΕΛΕΙ ΔΙΚΟ ΤΟΥ ΜΠΛΟΓΚ

Καλημερούδια!!! Σμααααααααααααααααααααααααααακ