1 Φεβρουαρίου 2008

focus

Φεβρουάριος ... Ο μήνας που πρέπει -επιτέλους- επιτακτικά να ασχοληθώ με την ... "φιλολογία και τις εφαρμογές των γυρίνων" ... η μαμά ΕΕ δίνει μία ακόμα ευκαιρία. Και, εδώ που είμαι, μάλλον αυτή εδώ είναι η μόνη ευκαιρία που θα έχω (για να φτιάξω αυτό που ήρθα να φτιάξω) για ένα μεγάλο διάστημα. Οι εταίροι μου, μετά τα δεκάδες are-you-alive αναπάντητα mail που έστειλαν τον τελευταίο μήνα, έλαβαν (σε μια κρίση δημιουργικότητας προχτές) την πρόσκληση και ανταποκρίθηκαν άμεσα (εγώ θα μου κρατούσα μούτρα πάντως, πολλά μούτρα). Είναι έτοιμοι λέει (που το βρίσκουν τόσο κέφι ;;; ΧΑ! τέλος πάντων!)
Ίσως ένα deadline είναι καλό τώρα. Αλλαγή focus και focus ... μμμμ
Καφές Νο 3, στο νηπιαγωγείο από νωρίς και ... Θανάσηδες έτοιμοι, μένει να πάρει μπρος και το νευρώνιο!
Καλημέρες
[λιακάδα με μπουφανάκι
boomp3.com]

6 σχόλια:

νατασσΆκι είπε...

Αυτό τους έλειπε να μας κρατάνε και μούτρα! Χα!
:))))

νο 3 κι εδώ, και Παρασκευή, και
ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ!!!!!!!!!

Σμακ!

KV είπε...

χαχαχα εγώ πάντως θα μας κρατούσα! :))) Καλημέρα και Καλό μήνα κούκλα!
Παρασκευή, ναι αλλά αυτό το ΣΚ εργαζόμαστε εδώ ... επιτέλους (;;;!!!;;;;)
:)
σμακ

νατασσΆκι είπε...

Εσύ καλά θα έκανες -αυτοί να μην μας κρατάνε...
:)))

Καλό κουράγιο

Φιλιά

KV είπε...

χαχαχαχα ... ναι ξεχάστηκα!
Και εσύ καλό κουράγιο
Σμαααακ

tassoula είπε...

Καλό μήνα:))

KV είπε...

Καλό μας Μήνα Τασσούλα!