5 Μαΐου 2007

Όσο ...

... εγώ ασχολιόμουν με τις προτάσεις μου και τα deadlines μου και τα εκατομμύρια ευράκια "μου" (!) όλες αυτές τις μέρες {save the cheerleader, save the world kind of quest}, ό,τι συνέβαινε παράλληλα απλά έμπαινε στο περιθώριο (μα να μην σταματάει βρε παιδί μου και αυτός ο πλανήτης λιγάκι να γράψουμε πως θα τον σώσουμε;;;).
Φυσικά ήξερα για τα διάφορα που αγενώς συνέβαιναν παράλληλα, και ήξερα ότι
μερικά με αφορούσαν κιόλας και συνειδητοποιούσα ότι κάποια ήταν/είναι και ψιλοσοβαρά, αλλά δεν γινόταν καθόλου αλλιώς: Έπρεπε να κάνω δουλειά μηνών σε μέρες, και μάλιστα μιά δουλειά που τελικά καθόλου δεν την ήξερα και ίσως και να είχα υποτιμήσει. Ήξερα ότι θα ήταν δύσκολο. Δεν πίστεψα πόσο και ας μου το είπαν. Δεν ξέρω αν ήταν θέμα ευθύνης πάντως ή προσωπικού εγωισμού το ότι δεν τα παράτησα. Γιατί το σκέφτηκα πολλές φορές. Ότι και αν ήταν, ήταν ο λόγος που για πρώτη φορά ίσως στη ζωή μου σταμάτησα (για λίγο) το parallel processing και το multi-tasking και συγκεντρώθηκα σε ένα και μόνο πράγμα.
Ό,τι και αν συνέβαινε παράλληλα ... απλά δεν συνέβαινε. Τα tantrums του Ινδένιου, το υπόγειο της πολυκατοικίας μας που πλημμύρισε, τα πραγματάκια μου που ακόμα κολυμπάνε μέσα, το Twingo που έχει καταρρεύσει ψυχολογικά και σωματικά, το θέατρο που έχασε τον πρωταγωνιστή του, η Λεβεντογέννα καναρίνα που με το δίκιο της με έψαχνε, ο μήνας που τελείωσε και έπρεπε να πληρώσω τους λογαριασμούς, το ψυγείο που είχε μέσα μόνο νερό ... έπρεπε να περιμένουν.
χμμμμ ...
Αφού περίμεναν τόσο, μπορούν να περιμένουν και άλλες 2 μέρες νομίζω. Καφές νούμερο 5 ή 6, αυτός που τρέχει τον μαραθώνιο σήμερα με έσωσε προχτές. Όταν ήμουν εντελώς, μα εντελώς έτοιμη να τα παρατήσω. Νομίζω ότι θα επιλέξω να διαβάσω ακόμα έναν τρόπο να σώσει κανείς τον κόσμο μας πριν ασχοληθώ με τα προβλήματά του.
Καλησπέρες
[ομπρελλίτσα ΚΑΙ
pullover]

5 σχόλια:

Кроткая είπε...

σαν πεισματάρικο πόκεμον κάνεις!!!
άντε, καλή ξεκούραση και ναι, ας περιμένουν!

KV είπε...

Περιττό να σου πω, εμένα μου αρέσουν πολύ τα πεισματάρικα πόκεμον!
φιλιά

Кроткая είπε...

αν είναι σαν αυτό της φωτογραφίας, κι εμένα, χεχε!!!

KV είπε...

:) ναι, αυτό το περίμενα!

Ανώνυμος είπε...

χρειάζεσαι δάνειο; ΑΝ ΝΑΙ! Επικοινωνήστε με την Hobelman Finance and Mortgages Limited® Για μικρά και μεγάλα δάνεια. Προσφέρουμε δάνεια με προσιτό επιτόκιο 2%. Επικοινωνήστε μαζί μας σήμερα μέσω e-mail στο hobelmanfinance@gmail.com και η δουλειά σας μαζί μας θα είναι μια καλή εμπειρία. +17816567138 η πίστωση είναι ανοιχτή σε όλους ανεξάρτητα από την εθνικότητα.